KERKMUZIEKDAG OP ZATERDAG 12 OKTOBER 2024 IN HOOGEVEEN

Op 12 oktober 2024 organiseren we weer de jaarlijkse kerkmuziekdag voor koren in het bisdom Groningen-Leeuwarden. Ook dit jaar gaan we weer goed zingbare kerkmuziek instuderen: niet te moeilijk en niet te hoog, maar wél prachtig en goed uitvoerbaar voor uw koor! Uiteraard zijn organisten en dirigenten deze dag ook van harte welkom. Deze dag staat onder leiding van Mark Heerink en wordt georganiseerd in de O.L.V. Visitatiekerk te Hoogeveen, Blankenslaan-Oost 2, 7901 BE Hoogeveen.

Ook willen we de deelnemende koren graag uitnodigen om zelf een koorwerk voor te dragen. Dat mag van alles zijn en we hopen dat dit een extra stimulans zal zijn om naar Hoogeveen te komen met uw hele koor! Uiteraard zijn uw eigen dirigent en begeleider van harte welkom om dit te dirigeren en te begeleiden. Mocht het nodig zijn dan kunnen wij eventueel de begeleiding van uw koor voor onze rekening nemen.

De dag begint om 10.30 uur (inloop vanaf 10.00 uur), eindtijd rond 16.00 uur. U wordt verzocht zelf uw lunch mee te nemen. Wij zorgen voor koffie en thee en tussen de middag voor soep. Wel vragen we om een vrijwillige bijdrage om de onkosten van deze dag enigszins binnen de perken te houden.

U bent van harte uitgenodigd! U kunt zich tot en met 24 september 2024 aanmelden bij Lisette Winter van het Bisdom Groningen-Leeuwarden (l.winter@bisdomgl.nl) Heeft u vragen over deze dag, dan kunt u daarvoor terecht bij Anton Lukassen (aaluka@home.nl) of Cecilia Bekema (cecilia-b@home.nl).

Aanvullende informatie

12/10/2024